Üyelik & Sipariş

ÜYELİK

hemel.com.tr'ye nasıl üye olunur ve ücretli midir?

Ana sayfadaki ‘’HESABIM’’ bölümünden "Hesap Oluştur" linkini tıklayarak websitemize ücretsiz üye olabilirsiniz. Dilerseniz Facebook ya da Google profiliniz ile de siteye üye olabilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken Facebook ile Bağlan / Google ile Bağlan butonlarına tıklayıp çıkan formdaki bağlantıyı kabul etmeniz yeterli olacaktır.

Hesap açma işleminde nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizin hızlı ve doğru bir şekilde sizlere ulaşması ve bu sürecin tarafınızca takibi için üye kayıt formunda bilgileriniz eksiksiz ve doğru olmalıdır. Seçeceğiniz şifre kolay hatırlayacağınız fakat başkaları tarafından bilinmeyen ya da tahmin edilemeyen bir şifre olmalıdır. Rakam ve harflerden oluşturacağınız şifreler sizler için daha güvenli olacaktır. İstenen bilgileri girip “KAYDET” butonuna tıkladıktan sonra e-mail adresinize aktivasyon maili gönderilecektir. Aktivasyon işleminizi tamamladıktan sonra Üye Girişi alanına E-mail adresinizi ve Şifrenizi yazıp Giriş Yap butonuna tıklayarak alışverişinize devam edebilirsiniz

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Sitemizde dolaşmak ve/veya sipariş vermek için üyelik zorunluluğu yoktur.

Dilerseniz "Üye Olmadan Hızlı Alışveriş’’ modülümüz sayesinde yalnızca teslimat adresi ve ödemeye ilişkin temel bilgileri girerek hızlı bir şekilde alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Üye olmak ne gibi avantajlar sunmaktadır?

Üye olduğunuzda ve teslimat bilgilerinizi kaydederek sonraki alışverişlerinizi çok daha hızlı bir biçimde tamamlayabilir, sipariş takibinizi gerçekleştirebilir, beğendiğiniz ürünleri favorilerinize ekleyebilir ve geçmiş siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca üyelerimize özel bazı dönemlerde sunulan avantajlı fiyatlardan alışveriş yapma imkanına sahip olursunuz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Sayfanın sağ üst köşesinde bulunan "HESABIM" ve sonrasında "şifremi unuttum" adımından sitemize kayıt olurken kullandığınız e-mail adresinizi girin. Kısa bir süre sonra e-mail adresinize kayıt olurken girdiğiniz şifreniz gönderilecektir.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için Müşteri Hizmetleri departmanımıza iletişim formu üzerinden email atarak üyeliğinizi sonlandırmak istediğinize dair mesaj gönderebilirsiniz.

SİPARİŞ

Nasıl sipariş verebilirim?

hemel.com.tr sitesinde satın almak istediğiniz ürünün seçimini, ilgili kategorilerden yapabilir ya da ARAMA alanına ürün adı ya da stok kodunu yazarak ürününün detay sayfasına ulaşılabilirsiniz. Seçilen ürünün detay sayfasında ürünün özelliğine göre renk, ambalaj ve adet seçimi yapılmalıdır. Ürün renk seçimi yapılabilmesi için tercih edilen renk adının altındaki renklere tıklanması gereklidir. Renk seçimi yapıldıktan sonra ambalaj ve adet seçimi yapılıp "SEPETE EKLE" butonuna tıklayarak sepetinize ürünü ekleyebilirsiniz.

Ürün sepete eklendikten sonra isterseniz “ANA SAYFA”’ya geri dönebilir ve diğer kategori ve ürünlerimizi inceleyebilirsiniz veya sağ üst tarafta bulunan “SEPET” ikonuna tıklayarak siparişinizi tamamlama sürecini başlatabilirsiniz. Çıkan bu ekranda sepete eklenen tüm ürünlerin ürün resmi, ürün adı, ambalaj, renk, satış fiyatı, mevcut ise indirimi, kargo ücret bilgileri, adet seçim butonu ve adet silme butonu bulunmaktadır. Sepetten ürün silmek için çarpı ikonuna tıklayarak ürünü sepetten silebilirsiniz. Adet değişikliği durumunda + (artı) ve – (eksi) tıklayarak seçilen adeti arttırabilir ya da azaltabilirsiniz. İndirim Koduna sahip olmanız durumunda sepet sayfasının sol alt kısmında bulunan "KODU GİRİNİZ" alanına size verilen kodu girip "UYGULA" butonuna bastığınızda indirimin yansıdığını göreceksiniz. “SATIN AL” butonu seçildikten sonra adres bilgilerinizi gireceğiniz sayfaya ulaşılmaktadır. Eğer daha önce hiç adres girmediyseniz ya da yeni bir adres girmek istiyorsanız "YENİ EKLE" butonu ile adres ekleyebilirsiniz. Adresler sayfasında teslimat için ve fatura bilgileri için ayrı ayrı adresler girebilir ve buradan seçimini yapabilirsiniz. Adres seçimini de yaptıktan sonra "ÖZET & DEVAM" butonu ile ödeme sayfasına geçebilirsiniz. Ödeme Seçenekleri sekmesinde kart sahibi ad-soyad, Kredi Kart numarası, Son kullanma tarihi ve CVV bilgileri girilmesi gereklidir. Taksit kampanyaları ile ilgili bilgi kart bilgileri girilen alanın sağ tarafında gözükmektedir. Kart bilgileri girildikten sonra “ÖN BİLGİLENDİRME FORMU VE MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ” okunarak her iki formun altında bulunan kutucuklar seçilmelidir. “SİPARİŞİ TAMAMLA” butonu seçilerek, sipariş kredi kart ödeme bilgileri ile tamamlanarak çıkan sayfada sipariş numarası bilgileri bulunmaktadır. Sipariş detaylarına ait tüm bilgiler üyeliğin kayıtlı olduğu e-posta adresine gönderilmektedir ve HESABIM bölümünün içindeki SİPARİŞLERİM alanından da bilgilerinize ulaşabilirsiniz. Ürününüzü iyi günlerde kullanmanızı dileriz.

Alışverişiniz esnasında hemel.com.tr’de teknik bir sorun ile karşılaşırsanız veya yardım almak isterseniz Müşteri Hizmetleri departmanımıza iletişim formu üzerinden email atarak ulaşabilirsiniz.

hemel.com.tr’de nasıl ödeme yaparım?

Hemel.com.tr’de Türkiye'de hizmet veren tüm bankaların kredi kartları geçerlidir. Taksitli satışlar için sadece anlaşmalı bankaların kartlarıyla alışveriş yapabilirsiniz.

 

Ürünleri sepetimde ne kadar süre bekletebilirim?

Sepetinize eklemiş olduğunuz ürünler siz silmediğiniz ve sitede tükenmediği sürece sepetinizde görünmeye devam eder fakat HEMEL tarafından alışveriş sepetinizde bulunan ürünler size rezerve edilmez.

Siparişlerimi nereden görebilirim?

Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "SİPARİŞLERİM" bölümünden görebilirsiniz.

Aldığım ürünlere KDV dahil midir?

Tüm ürünlerimizin fiyatına KDV (Katma Değer Vergisi) eklenmiştir.

Siparişim bana ne zaman ulaşır?

HEMEL stoklarında hazır bulundurduğu ürünleri sipariş verildikten sonra 5 iş günü içerisinde adresinize ulaştırmaktadır.

Siparişlerimi hangi kargo şirketiyle gönderiyorsunuz?

Türkiye içindeki tüm siparişleriniz, seçiminize göre Hepsijet Kargo firmalarıyla gönderilmektedir.

Satın aldığım ürünle ilgili siparişimi iptal etmek istersem ne yapmam gerekiyor?

Hesabım sekmesinden siparişinize girdiğinizde siparişinizi seçerek iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir. Siparişiniz işleme alındıysa iptal edemezsiniz.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde herhangi bir açılma, ezilme ıslanma olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Kargo yetkilisi konuyla ilgili size yardımcı olacak, olası bir kusurda tutanak tutacaktır. Kargo tutanağı, ürün değişimi ve ücret iadesi konularında size yardımcı olacaktır.

 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.